Newsletter Εγγραφή
Επικοινωνία
Αν επιθυμείτε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία,
καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών 2111018600 ( κλήση )
Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 - 15:00
ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.
Στείλτε μας το μήνυμά σας
Συχνές ερωτήσεις
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ;
Φυσικά και μπορείτε. Αυτό σημαίνει ότι δεν καταγράφονται τα στοιχεία σας πουθενά στην πλατφόρμα και το teoshop δεν μπορεί να σας στέλνει προσφορές και ειδικές εκπτώσεις βασισμένες στις αγοραστικές σας προτιμήσεις. Επίσης λάβετε υπόψιν σας ότι δεν θα μπορείτε να συμμετέχετε σε κληρώσεις για προϊόντα Hero καθώς και συγκέντρωση πόντων με κάθε σας αγορά.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Το TeoShop.gr εξυπηρετεί όλες τις περιοχές εντός Ελλάδας.
Λυπούμαστε, αλλά δεν μπορούμε προς το παρόν να δεχτούμε παραγγελίες που αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος.
Χρόνος Παράδοσης & Έξοδα Αποστολής
Standard Αποστολή (Speedex)
1-5 Εργάσιμες ημέρες
*Αττική: 1-3 εργάσιμες ημέρες = 3,50 €
Χερσαίοι Προορισμοί: 1-3 εργάσιμες ημέρες = 3,50 €
Νησιά: 1-5 εργάσιμες ημέρες = 3,90 €
Απομακρυσμένες Περιοχές: 1-7 εργάσιμες ημέρες = 3,50 €
Κόστος Αντικαταβολής = 2,50 €
Αντικαταβολή με ελάχιστο κόστος παραγγελίας 30€
Δωρεάν μεταφορικά για αποστολές με ελάχιστο κόστος 45 €
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία που θα την παραλάβετε. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση δλδ. στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Πλήρη, χωρίς φθορές, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί, τότε το www.teoshop.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. συσκευασία, απόδειξη λιανικής πώλησης κ.λπ.). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το www.teoshop.gr, είτε μέσω email από τη σελίδα επικοινωνίας, είτε τηλεφωνικά στο 2111018600, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-15:00.
Σε περίπτωση δικής μας υπαιτιότητας (λάθος αποστολής προϊόντων) τα έξοδα επιβαρύνουν εμάς. Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης του παραλήπτη τα έξοδα επιβαρύνουν εκείνον.
Τα είδη θα επιστρέφονται με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε (εφόσον έχετε επικοινωνήσει πρώτα με εμάς). Εάν επιλέξετε διαφορετική μεταφορική εταιρεία θα χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής (ακόμα και σε δική μας υπαιτιότητα).
Η αλλαγή προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον παραληφθούν τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
∗ Εξαιρούνται τα προϊόντα μακιγιάζ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα πραγματοποιείται εφόσον παραλάβουμε από τη μεταφορική τα προϊόντα και ελέγξουμε ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Μπορείτε να κάνετε λήψη του εντύπου επιστροφής (εδώ)
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 2111018600 (Δευτέρα - Παρασκευή 09.00πμ - 15.00μμ) ή να μας στείλετε email στο customersupport@teo.gr
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η επεξεργασία των παραγγελιών θα γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, αν υποβάλλετε την παραγγελία σας έως τη 13:00.
Παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα τελούν υπό επεξεργασία την επομένη εργάσιμη ημέρα.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2111018600 εντός μίας ώρας από την υποβολή της. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί για λόγους όπως:
- Το/τα είδος(-η) δεν είναι διαθέσιμο(-α).
- Δυσκολία στην επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής.
- Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που παρέχεται.
- Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές.
- Η παραγγελία ακυρώθηκε έπειτα από αίτημα του πελάτη.
Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Δεν θα τιμολογηθείτε για τυχόν ακυρωμένα προϊόντα.
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με μια ακυρωμένη παραγγελία, επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 2111018600 ή μέσω e-mail στο customersupport@teo.gr
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Παράδοση σε διαμεταφορικές εταιρείες
Το teoshop.gr δεν είναι υπεύθυνο για τυχόν ζημιά, ελάττωμα, ουσιαστική διαφορά ή απώλεια προκύπτει σε προϊόντα που παραδίδονται σε διαμεταφορική εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι το teoshop.gr δεν είναι υπεύθυνο να παρέχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε προϊόντα παραδίδονται σε διαμεταφορική εταιρεία. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε
διαμεταφορική εταιρία, συνιστούμε να απαιτείτε από το διαμεταφορέα να αρνείται οποιαδήποτε πακέτα φθάνουν κατεστραμμένα. Εάν ένα πακέτο χαθεί ή καταστραφεί, αφού έχει παραληφθεί από τον διαμεταφορέα, αποτελεί ευθύνη του διαμεταφορέα.
Παράδοση σε ταχυδρομικές θυρίδες
Η αποστολή σε Ταχυδρομικές Θυρίδες δεν υποστηρίζεται.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:
- Πιστωτικές / Χρεωστικές Κάρτες,
- Αντικαταβολή
- και Τραπεζική Κατάθεση.
Λυπούμαστε αλλά δε δεχόμαστε: Επιταγές, Εμβάσματα.
ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Για να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό προσφοράς, απλώς πληκτρολογήστε τον κωδικό προσφοράς στο πεδίο με τίτλο ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, κατά τη διαδικασία του Checkout. Όταν γίνει δεκτός ένας κωδικός προσφοράς, εμφανίζεται στη σελίδα Προεπισκόπηση Παραγγελίας.
Να θυμάστε: Οι κωδικοί προσφοράς θα πρέπει να εισαχθούν ακριβώς όπως εμφανίζονται. Μόνο ένας κωδικός προσφοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά παραγγελία.